افتتاح نمایندگی اهواز کد ۲۲۰۶

در راستای توسعه شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور، نمایندگی کد ۲۲۰۶ شهرستان اهواز به صاحب امتیازی آقای امیر نجفی سولاری پس از حدود ۵ ماه عملیات عمرانی و استاندارد سازی، طی مراسمی با حضور مدیر عامل و قائم مقام شرکت خدمات و تجارت بم خودرو افتتاح گردید.
جناب آقای مهندس محمودی قائم مقام محترم مدیر عامل ضمن اعلام خبر فوق در خصوص جزئیات اجرای طرح احداث نمایندگی کرمان موتور در استان خوزستان فرمودند:
این نمایندگی در فضایی با متراژ ۵۰۰۰ مترمربع مشمل بر ۲۶۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، ۱۲۰۰ مترمربع فضاهای تعمیرگاهی وانبار، ۱۵۰ مترمربع فضاهای اداری و مدیریتی و ۳۴۰۰ مترمربع فضاهای باز و پارکینگ و با ظرفیت اسمی ۴۰ پذیرش بصورت روزانه، در شهرستان اهواز به آدرس بلوار پاسداران، روبروی ورودی فرهنگیان به بهره برداری رسیده است.
همچنین ایشان خاطر نشان کردند با عنایت به تعداد خودروهای تحت پوشش کرمان موتور در این استان، افتتاح این نمایندگی موجب افزایش سطح دسترسی مشتریان به نمایندگی های مجاز کرمان موتور خواهد گردید.
در پایان ایشان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای مدیران و پرسنل پرتلاش این مجموعه بر لزوم ارائه خدمات فروش و پس از فروش مطلوب و با کیفیت به مشتریان گرانقدر شرکت کرمان موتور و افزایش رضایتمندی ایشان تاکید نمودند.