دومین همایش آموزشی امدادگران کرمان موتور

همایش آموزشی امداد کرمان موتور با هدف “رشد شخصیت فردی تکنسین‍های امداد و تاثیر آن بر راهکارهای ارتباط با امدادخواهان” ،  “به روزرسانی دانش فنی درخصوص محصولات کرمان موتور به ویژه در حوزه خودروهای برقی” و آمادگی و هماهنگی جهت اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی 1403″  درتاریخ 1 و 2  بهمن ماه 1402 برگزار گردید.

جناب آقای دکتر میری (مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو) با حضور در همایش بر اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش و تاثیر آن بر تصور ذهنی مشتریان تاکید نمودند. در ادامه ایشان ابراز امیدواری نمودند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال 1403 باشیم.

با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عامل آقای مهندس محمودی و مدیر امداد آقای مهندس نجفی ، به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی امدادگران کرمان موتور ، با اعطا لوح و هدایای نقدی به رسم یادبود از امدادگران برتر سال 1402 تقدیر به عمل آمد.

با توجه به رونمایی شرکت کرمان موتور از خودرو برقی E-J7 ، همزمان با برگزاری همایش ، کارگاه‌های تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار گردید . همچنین برگزاری کارگاه‌های بررسی اطلاعیه‌ها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاه‌های عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که با استقبال امدادگران مواجه گردید.