حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان در تاریخ 3 الی 6 آذرماه 1401 با حضور پررنگ شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار گردید.

طبق روال هرسال، شرکت بم خودرو، نماینده رسمی خدمات پس از فروش کرمان موتور، برای معرفی خدمات پس ازفروش در سالن شرکت کرمان موتور حضور داشت.

شرکت بم خودرو، با شعار ” پیشتاز در خدمات، اصالت در قطعات” به نمایش دستاوردها و توانمندی های حوزه خدمات پس از فروش به ویژه تامین و توزیع قطعات یدکی پرداخته و پیشرفت های اخیر در حوزه داخلی سازی قطعات و اقلام مورد نیاز را در معرض بازدید عموم قرارداد.

همچنین برای اولین بار در نمایشگاه خودروی اصفهان که در محل جدید نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان برگزار گردید، با ایجاد درگاه دسترسی فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان به این خدمت جدید، تخفیف 15 درصدی خرید قطعات یدکی را در زمان برگزاری نمایشگاه فراهم نمود. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی بم خودرو (shop.bamkhodro.ir) امکان دسترسی تمام مشتریان محترم در سراسر نقاط کشور را به قطعات یدکی اصلی و با قیمت مصوب برقرار میکند.

دکتر تکی زاده، مدیرعامل شرکت بم خودرو نیز از این نمایشگاه بازدید و طی جلسه ای که با نمایندگان استان اصفهان برگزار گردید به تبادل نظر و بررسی موانع و مشکلات پیشرو برای افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان محترم کرمان موتور پرداخته شد. ایشان با اشاره به اینکه، “زمان عملی نمودن شعار سازمانی‌مان فرا رسیده است”، به تمرکز بر ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان با استفاده از ابزارهای مدرن مانند فروشگاه های آنلاین و ارائه خدمات در محل تایید نمودند.