مسئولیت اجتماعی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو

مسئولیت اجتماعی به عنوان چارچوبی اخلاقی شخص را، چه فرد چه سازمان، در مشارکت به امور اجتماعی که عمل به آن در سطح وسیع به منفعت جامعه خواهد بود، متعهد می‌سازد. مسئولیت اجتماعی به این معناست که فرد به عنوان عضوی از جامعه، مشارکت فعالانه دارد و نسبت به مشکلات و معضلات بی‌تفاوت نبوده و در تغییرات و بهبود شرایط می تواند سهیم باشد. این مفهوم به صورت دقیق‌تر به معنای انجام وظایف فردی به وسیله تک تک افراد جامعه است که انجام این وظایف باعث می‌شود تا تعادل مناسبی بین اکوسیستم و اقتصاد جامعه برقرار شود.
از همین‌ رو شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به منظور اهتمام در انجام مسئولیت اجتماعی خود و”با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی” و “حمایت از تحصیل دانش آموزان نیازمند”، در خرداد ماه ۱۴۰۱، بیش از ۵۰ جلد کتاب در حوزه‌های ادبیات، تاریخ و آموزشی و … را به کتابخانه مدرسه “فرهنگ” واقع در جنوب شرق استان تهران اهدا نمود، لازم به توضیح است، مدرسه فرهنگ، شرایط تحصیل دانش آموزان غیر ایرانی (عموما اتباع افغانی) را فراهم نموده است، در همین راستا از سایر کمک‌های شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به این مدرسه می‌توان به تخصیص هشت دستگاه کامپیوتر همراه با یک عدد پرینتر و اسکنر و توزیع هفتگی ۳۰۰ بسته تغذیه شامل شیر و کیک برای دانش آموزان محصل در این مدرسه اشاره نمود.
جناب آقای دکتر قلعه تکی زاده، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اشاره به این موضوع که نیکوکاری؛ نمونه بارزی از انجام مسئولیت اجتماعی است، فرمودند، امید است با یاری خداومند متعال و کوشش‌های بی وقفه پرسنل شرکت، شاهد افزایش فعالیت‌هایی از این دست باشیم که در وهله اول باعث خوشنودی خداوند و همچنین ترویج فرهنگ نیکوکاری و هم‌دلی می‌گردد.