هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان اصفهان با حضور شرکت‌های بزرگ خودروسازی

آبان  ماه ۱۴۰۲

در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو که در شهر اصفهان برگزار شد، صنعت خودروسازی ایران با حضور شرکت‌های برجسته و معتبر خودروسازی رونق گرفت. شرکت‌هایی همچون کرمان موتور، بم خودرو، مدیران خودرو، بهمن موتور، تیگارد موتور، آرین موتور و ایران خودرو دیزل  به عنوان اعضای فعال این صنعت در این رویداد گرد هم آمدند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو نیز در غرفه خود خدمات نوین و متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم آوردند. در این غرفه، متخصصان  فنی شرکت به پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در زمینه‌های مختلف پرداختند مانند:

  • سوالات فنی مشتریان
  • کیفیت قطعات یدکی
  • روش‌های مراجعه و نوبت‌دهی در نمایندگی‌ها
  • پیگیری امور مرتبط با مشتریان در حوزه قطعات یدکی

در غرفه شرکت  بم خودرو ، قطعات سنگین مانند موتور، گیربکس، دیفرانسیل و سرسیلندر به نمایش گذاشته شدند تا بازدیدکنندگان بتوانند قطعات  با کیفیت نیروی محرکه و انتقال قدرت محصولات شرکت را مشاهده کنند.

 

 

خدمات نوین شرکت تجاری بم خودرو در هفدهمین نمایشگاه خودرو شهراصفهان

فروشگاه آنلاین قطعات یدکی شرکت به اشتراک و آموزش گذاشته شد و کارت‌های تخفیف ۱۵ درصدی برای خرید محصولات از سایت بم خودرو به بازدیدکنندگان اهدا شد.

 

 

نمایشگاه بین‌المللی خودرو در اصفهان  امسال یک فرصت عالی برای شرکت‌های خودروسازی بود تا جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان علاقه‌مند را به خود جذب کنند.

خودرو های A5 و X5 در نمایشگاه اصفهان جزء پر بازدید کنندگان بود.