پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شهر تهران

تهران- در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو که در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد، صنعت خودروسازی ایران با حضور شرکت‌های برجسته و معتبر خودروسازی رونق گرفت. شرکت‌هایی همچون کرمان موتور، بم خودرو، مدیران خودرو، فردا موتورز، ماموت خودرو، بهمن موتور و ایران خودرو به عنوان اعضای فعال این صنعت در این رویداد گرد هم آمدند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند

 

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو نیز در غرفه خود خدمات متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده بود. در این غرفه، متخصصان شرکت به پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در زمینه‌های مختلف مانند روش‌های مراجعه و نوبت‌دهی در نمایندگی‌ها، کیفیت قطعات و سوالات فنی پرداختند. همچنین، پیگیری امور مرتبط با مشتریان در حوزه قطعات یدکی نیز از جمله خدمات ارائه شده بود.

در غرفه شرکت  بم خودرو ، قطعات سنگین مانند موتور، گیربکس، دیفرانسیل و سرسیلندر به نمایش گذاشته شدند تا بازدیدکنندگان بتوانند آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین، اطلاعاتی درباره فروشگاه آنلاین قطعات یدکی شرکت به اشتراک گذاشته شد در این نمایشگاه، برای اولین بار واحد امداد خودرو شرکت بم خودرو نیز حضور داشت که این حضور شامل دو خودروی امداد و تکنسین های امداد و کارشناسان فنی می شد که در مواردی که نیاز به راهنمایی و اقدام امدادی برای مشتریان شرکت کرمان موتور بود انجام گردید.

 

این نمایشگاه با حضور مدیر عامل بم خودرو، قائم مقام مدیر عامل، مدیران شرکت بم خودرو برگزار شد و همچنین بازدید وزیر صمت و رئیس شورای شهر تهران از غرفه شرکت کرمان موتور همراه بود و خودروهای جدید از جمله خودروی طراحی شده توسط کرمان موتور به نام ایگل نیز رونمایی گردید که در دو نسخه بنزینی و برقی در سال اینده روانه بازار خودرو خواهد گردید.