سوالات متداول درباره نحوه تامین قطعات یدکی

  • 1401-09-07

-چگونه می توانم قطعات خودروهای کرمان موتور را تهیه نمایم؟

جواب: به سه طریق امکان تامین قطعات یدکی خودروهای جک JAC، کی ام سی KMC، لیفان LIFAN و جیلی GEELY (GC6) وجود دارد:

1-مراجعه به نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور. (جهت یافتن لیست نمایندگی نزدیک محل سکونت خود به این آدرس مراجعه فرمایید https://www.bamkhodro.com/onlinedealers/

2-مراجعه به فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی شرکت بم خودرو برای خرید آسان و تحویل در محل به آدرس https://shop.bamkhodro.ir/

3-حضور یا تماس با فروشگاه مرکزی قطعات یدکی به آدرس تهران خیابان ملت کوچه کاوه طبقه دوم پلاک210   شماره تلفن های: 33952154-021   و   33979178-021 و 8967599-0901

 

-آیا قیمت خرید قطعات یدکی از سه منبع فوق تفاوتی دارد؟

جواب: خیر. کلیه قیمت های درج شده در فاکتورهای صادره از منابع اعلام شده یکسان است.

 

-قیمت های به روز قطعات یدکی را چگونه استعلام کنم؟

جواب: در آدرس روبرو قیمت به روز قطعات (بدون مالیات) درج می شود.https://www.bamkhodro.com/trading/ لازم به ذکر است برای برخی از قطعات که از چند تامین کننده تهیه می شود ممکن است قیمت ها متفاوت باشد.

 

-آیا امکان پیگیری سفارشات قطعات ثبت شده در نمایندگی میسر است؟

جواب: بله! با مراجعه به لینک زیر و وارد نمودن شماره شاسی 17 عددی خود می توانید وضعیت قطعه ثبت شده خود را پیگیری نمایید.

استعلام سوابق سفارشات

 

-آیا قطعات خریداری شده مشمول گارانتی است؟

جواب: تنها قطعاتی که در نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور بر روی خودرو نصب می شود و فاکتور رسمی به مشتری بابت خدمات ارائه شده تحویل می شود مشمول گارانتی مطابق ضوابط گارانتی خواهد بود و سایر قطعاتی که از فروشگاه ها خریداری می شود و در تعمیرگاه های غیر مجاز نصب می شود مشمول گارانتی نیست.

 

-قطعه ای را در نمایندگی سفارش گذاری نموده ام اما تاکنون ارسال نشده است. چه اقدامی باید انجام بدهم؟

جواب: معمولا ارسال سفارشات ثبت شده با توجه به میزان دوری مسافت نمایندگی ها از انبار مرکزی، بین 24 تا 96ساعت کاری زمان نیاز دارد. در صورت عدم دریافت بعد از این مدت می توانید از واحد امورمشتریان با شماره تلفن 42724 پیگیری بفرمایید. لازم به ذکر است کلیه سفارشات ثبت شده در سیستم، در نوبت تخصیص هستند و چنانچه قطعه ای در لحظه موجود نباشد، به محض ورود محموله های خریداری شده جدید تخصیص می یابد. ذکر این نکته ضروری است که متناسب با نوع تولید کننده (خارجی یا داخلی) ممکن است پروسه تامین کمی زمان بر شود. از اینکه با صبوری خود ما را برای تامین سریعتر قطعات یاری میکنید سپاسگزاریم. تلاش کلیه همکاران برای تامین سریع قطعات یدکی مورد نیاز شماست.

ضمنا می توانید با ورود به صفحه زیر، وضعیت سفارشات خود را در لحظه پیگیری نمایید:

 

استعلام سوابق سفارشات

 

-چگونه از اصالت قطعات یدکی خودروی جک مطمئن شوم؟

جواب: برای تهیه قطعات یدکی اصلی و مورد تائید شرکت کرمان موتور توصیه می کنیم فقط به سه منبع اشاره شده در بالا مراجعه فرمایید. قطعات یدکی غیر اصل و تقلبی خودروهای جک، لیفان و جیلی به وفور وجود دارد. در حال حاضر شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (خدمات پس از فروش رسمی و انحصاری کرمان موتور) از منابع داخلی و خارجی، قطعات یدکی استاندارد و مورد تائید قابل در استفاده در خودروهارا تامین می کند و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات بهره مند شوید. برای شناسایی قطعات اصلی شرکت جک می توانید به این لینک مراجعه کنید. https://www.bamkhodro.com/learning/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%db%8c%d8%af%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%ac%da%a9-jac/ لازم به ذکر است با توجه به اینکه برخی از قطعات از تامین کنندگان معتبر داخلی تهیه می شود، لزوما همه قطعاتی که در نمایندگی ها توزیع می شود با این بسته بندی نیستند اما شما می توانید با اطمینان خریداری و استفاده نمایید.